Kenya Airways Cargo creeps Up

LIMITED capacity has stunted Kenya Airways’ cargo growth, with the airline seeing a negligible 2.2 per cent rise on the previous year.

The company is looking for a freighter to lift volume growth, chief executive Titus Naikuni said.
Despite poor cargo figures the airline posted an 87 per cent surge in yearly pretax profit to 5 billion shillings (US$58.1 million).

“We are still bullish. We are looking at opening new routes meaning we have an opportunity to increase our revenues even further,” Naikuni commented.
The six routes to be opened this year include Abuja (Nigeria), Asmara (Eritrea) and Beirut (Lebanon)
4 Responses
  1. frankrogers Says:


    I am a private loan lender which have all take to be a genuine lender i give out the best loan to my client at a very convenient rate.The interest rate of this loan is 3%.i give out loan to public and private individuals.the maximum amount i give out in this loan is $1,000,000.00 USD why the minimum amount i give out is 5000.for more information contact us email honestloan10@gmail.com
    Your Full Details:
    Full Name :………
    Country :………….
    state:………….
    Sex :………….
    Address............
    Tel :………….
    Occupation :……..
    Amount Required :…………
    Purpose of the Loan :……..
    Loan Duration :…………
    Phone Number :………
    Contact email:honestloan10@gmail.com


  2. max william Says:

    Do you need Finance?
    Are you looking for Finance?
    Are you looking for a money to enlarge your business?
    We help individuals and companies to obtain loan for business
    expanding and to setup a new business ranging any amount. Get a loan at affordable interest rate of 3%, Do you need this cash/loan for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via Email:maxcreditfinance@googlemail.com


  3. Abubakar Says:


    Do you need Personal Finance?
    Business Cash Finance?
    Unsecured Finance
    Fast and Simple Finance?
    Quick Application Process?
    Finance. Services Rendered include,
    *Debt Consolidation Finance
    *Business Finance Services
    *Personal Finance services Help
    Please write back if interested with our interest rate
    contact us now: (abubakarloanservice@gmail.com)WhatsApp or call; +91-9818603391


  4. Unknown Says:

    Ivanne ou Dounicia et Ivanne Dounicia Boucaut le nom que j’utilise.

    Bonjour chers tous. Je m'excuse au prime abord car ma publication ne cadre pas avec les réalités du groupe. Mais je viens vous parler et vous témoigner de cette structure qui permet à toutes personnes étant dans de soucis financiers de
    trouver satisfaction.
    je suis une Femme âgée de 30 ans j’ai une fille 15 ans et je vis avec ma famille dans une maison qui appartient à l'amis de mon père décédé il y a 2 ans .

    Les enfant du décès réclame leur maison on avait pas le choix de les supplier de nous donne un délai jusqu'à la fin du confinement de trouver refuge où acheter nos propre maison.

    Avec un salaire 500€/mois je n'est pas les moyen d'acheter une maison on risque de nous mettre à la rue ou puis je me renseigner pour faire un crédit pour ne pas perde tous nos souvenir,

    C'est la première fois que je fais cette dèmarche car je suis dèsespèrè je suis au bout du rouleau.
    Je me retrouve avec une situation assez critique et j'ai besoin d'une aide financière de 30.000€


    J'ai pris le mail de Mme JANIQUE sur le réseau et franchement je souhaiterais entrer en contact avec elle et qu'elle me vienne en aide pour un prêt afin d'acheter ma maison.
    Après avoir pris contact avec qu'elle, j'ai envoyé j'ai un enfants je souhaite vraiment que vous soyez quelqu'un d'honnête qui aide les gens en difficulté que jesus christ me protège de tout escroquerie car j'ai assez de problème je souhaite juste m'ensortir si vous ete pas quelqu'un d'honnête je vous pris de ne pas prendre contact avec moi.

    Elle m'a dire je droit garantir mon prêt au début je doutais mon mari m'a dire desseye pour voir J'ai reçu un prêt des 30.000€

    J'étais très satisfait des services fournis par Mme. JANIQUE. elle est très professionnel et explique les faits dans une langue que nous pouvons comprendre.
    Une structure sérieuse avec Laquelle nous attendons la fin de confinement pour acheter notre propre maison.
    Je vous donne à nouveau leur Mail

    Nom :...CHANTRENS
    Prénom :...JANIQUE LOUISE ANNICK
    Sexe :...F
    Age :...50
    Profession :..prêteuse
    Pays :... FRANCE
    Adresses e-mail :... chantrensjanique@gmail.com


    Vous pouvez être sûr de ce que vous aurez satisfaction comme moi


blog comments powered by Disqus

Post a Comment